Ανάπτυξη Προϊόντων
Επιλογή Συστατικών
Η αγορά συστατικών υψηλής ποιότητας διασφαλίζει ότι η βάση για την ανάπτυξη προϊόντων έχει τεθεί σε υψηλά επίπεδα.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπων
Χρησιμοποιώντας όλη μας την εμπειρία και τις γνώσεις σε διάφορες τεχνικές που εφαρμόζονται, δημιουργούμε πολλαπλές εκδοχές του προϊόντος που επιτρέπουν μια ευρεία εξερεύνηση δυνατοτήτων όσον αφορά τη γεύση, την υφή και τη συνολική αισθητηριακή εμπειρία.
Αισθητηριακή Αξιολόγηση
Πάνελ Δοκιμαστών
Εσωτερικά πάνελ μαζί με αποτελέσματα στατιστικής ανάλυσης που μας βοηθούν να προσδιορίσουμε τα καλύτερα αποτελέσματα και τα καλύτερα συστατικά για να εργαστούμε.
Τυφλές δοκιμές
Αυτά βοηθούν στην άρση της προκατάληψης, επιτρέποντας μια πιο αντικειμενική αξιολόγηση των χαρακτηριστικών του προϊόντος, όπως η γεύση, το άρωμα, η υφή και το χρώμα . Τα πάνελ κατασκευάζονται από επαγγελματίες ηγέτες της αγοράς στον κλάδο, με ορισμένους ανταγωνιστές, αλλά και στοχευμένες δημογραφικές ομάδες, όπως για παράδειγμα:
- Μαλακό παγωτό – η επιλογή παιδιών και μητέρων διασφαλίζει ότι η ελκυστικότητα του προϊόντος αξιολογείται τόσο από την άποψη της κατανάλωσης όσο και της αγοράς.
- Πουρές φρούτων – που απευθύνονται σε ενήλικες ηλικίας 25-45 ετών και μπορεί να ευθυγραμμίζονται με όσους ενδιαφέρονται για χρήσεις στην υγεία, την ευεξία ή τη μαγειρική, δεδομένου του πιθανού ενδιαφέροντός τους για τέτοια προϊόντα για διάφορους λόγους.
Στατιστική ανάλυση
Η Ανάλυση Διακύμανσης (ANOVA) είναι μια στατιστική μέθοδος που βοηθά στον προσδιορισμό του εάν υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ ομάδων (όπως διαφορετικές εκδόσεις προϊόντων) όσον αφορά τις προτιμήσεις των καταναλωτών ή τα αισθητηριακά χαρακτηριστικά.
Η αξιολόγηση της έκφρασης γνώμης σε κλίμακα από το 1 έως το 10 παρέχει ποσοτικά δεδομένα που μπορούν να αναλυθούν στατιστικά για τάσεις και προτιμήσεις.
Ανταγωνιστική Συγκριτική Αξιολόγηση
Μέσω της αξιολόγησης κόστους και της έρευνας αγοράς, διασφαλίζουμε ότι το προϊόν μπορεί να ξεχωρίσει ή τουλάχιστον να φτάσει την ποιότητα των κορυφαίων ανταγωνιστών σε οργανοληπτικά χαρακτηριστικά, κάτι που είναι κρίσιμο για την αποδοχή της αγοράς.
Κόστος και Εφικτότητα Αγοράς
Η κατανόηση των επιπτώσεων στο κόστος από τη χρήση συγκεκριμένων συστατικών ή μεθόδων παραγωγής είναι ζωτικής σημασίας για τη στρατηγική τιμολόγησης και την κερδοφορία. Περιλαμβάνει επίσης τις Συμφωνίες Εφοδιαστικής Αλυσίδας και τις Συμβατικές Συμφωνίες που διασφαλίζουν ότι τα συστατικά μπορούν να προμηθεύονται με αξιοπιστία και σε κόστος που υποστηρίζει την ανταγωνιστική τιμολόγηση.